آخرین مطالب سایت

شبکه‌های اجتماعی

به دنبال کنندگان ما در اینستاگرام بپیوندید

فالو

از طریق لینکدین با ما در ارتباط باشید

کلیک

برگزاری جلسه نیاز سنجی مالکیت فکری گروه دیجی کالا

نیازسنجی مالکیت فکری دیجی کالا

اولین جلسه ممیزی و نیاز سنجی مالکیت فکری گروه دیجیکالا نکست با کارگزاری شرکت ایده سازان عصر آفتاب و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این شتاب­‌دهنده در کارخانه نوآوری تهران در تاریخ اول مرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر عامل و مدیر بخش پژوهش شرکت دیجیکالا نکست، مدیرعامل شرکت ایده سازان عصر آغتاب به عنوان کارگزار، مدیر بخش توانمند سازی و کارشناس حوزه مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای حوزه مالکیت فکری شرکت دیجیکالا نکست، موضوعات قابل ثبت اختراع و همچنین راهبردهای مناسب در عقد قراردارهای حوزه مالکیت فکری مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مربوط به آن ارائه گردید.

جلسات نیاز سنجی و ممیزی مالکیت فکری ابزاری است که به کمک آن نیازهای متنوع یک شرکت در حوزه مالکیت فکری اعم از ثبت اختراع و علائم تجاری، بررسی احتمالی نقض پتنت، الزامات مالکیت فکری در قراردادها و غیره مورد بررسی قرار گرفته و برای هر بخش راهکارهای مناسب ارائه و در مرحله بعد خدمات به تناسب نیاز ارائه می­‌شود. این خدمات با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت­‌های دانش بنیان و شتاب­‌دهنده‌­های مورد تائید صندوق با کارگزاری این شرکت ارائه می­‌گردد.

در تیرماه امسال نیز این خدمت به شرکت احیا درمان پیشرفته، به عنوان تنها تولید کننده دستگاه­‌های ونتیلاتور در ایران از طرف این شرکت و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه شد.

شرکت‌­های دانش بنیان علاقمند می­‌توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی و انتخاب این خدمات با کارگزاری شرکت ایده سازان عصر آفتاب از حمایت مالی ۷۵% صندوق استفاده نمایند.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*