آخرین مطالب سایت

شبکه‌های اجتماعی

به دنبال کنندگان ما در اینستاگرام بپیوندید

فالو

از طریق لینکدین با ما در ارتباط باشید

کلیک

برگزاری اولین کمپ مالکیت فکری تا تجاری‌سازی (اختراعات) با همکاری کانون پتنت ایران، شرکت ایده‌سازان عصر آفتاب و صندوق نوآوری و شکوفایی

اولین کمپ مالکیت فکری

اولین کمپ مالکیت فکری تا تجاری‌سازی با تمرکز بر اختراعات، برای شرکت­‌های دانش­‌بنیان، با همکاری شرکت ایده­‌سازان عصر آفتاب در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

در روز دوم این کمپ آقای دکتر خانلرخانی از طرف شرکت ایده‌­سازان عصر آفتاب به بیان مباحث در حوزه ثبت اختراعات از طریق پیمان همکاری (PCT)، حفاظت از اختراعات در اداره ثبت اختراعات آمریکا (USPTO)، دعاوی حقوقی و پیگیری نقض حق اختراع خواهند پرداخت.

گفتنی است شرکت ایده­‌سازان عصر آفتاب با همکاری کانون پتنت ایران سالانه اقدام به برگزاری دوره­‌های گوناگونی در حوزه مالکیت فکری، در سطوح مختلف می­‌نماید.

لازم به ذکر است به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، ظرفیت این کمپ محدود است و همچنین امکان حضور در دوره به صورت مجازی نیز فراهم شده است. شرکت‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های پژوهش و فناوری دانش‌بنیان، می‌توانند از طریق سامانه غزال (ghazal.inif.ir) برای شرکت در این کمپ ثبت‌نام کنند.

همچنین سایر علاقه‌مندان نیز، از طریق لینک زیر و انجام ثبت­‌نام، امکان حضور در کمپ را خواهند داشت.

Patentoffice.ir/news/68391

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*